watse diff is dit

nico burger

New member
kan iemand dalk vir my se op watter bmw pas die diff,let op na voorste mounting,ek het 'n OPGEBOUDE 1997 m3 3.2 4deur gekoop met die diff in wat daar gemaak pas was,maar hy is langer as normale 325 diff wat wel op my kar pas.

nico burger

New member
die diff was ingesit met sy voorste punt na bo wat gemaak het dat propshaft met boog geloop het,ek het vdag gesien dat die kar ander kar se gat gekry het wat dit nou laat sin maak dat gewone 325 diff daar perfek pas asook propshaft nou mooi in lyn le,nou is my volgende probleem weer om ls diff te kry war daar sal pas,ek kon ook nie verstaan hoe 325 diff in 3.2 m3 kan pas nie maar nou dat ek gesien het die kar is gelas maak dinge meer sin.

kyk dit raak 'n track kar maar ek wil meganieka darem alles reg he en verstaan wat pas waar,die kar het my al gelaat kopkrap

freerider

Honorary ///Member
3.2 m3 has 210 diff in. The other one from a 325 will be a 188.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

moranor@axis

///Member
Official Advertiser
there are two different type 188 cases i know the one on the e36 can have an LSD put in it but im not sure if it comes from the 210 diff...

nico burger

New member
dit wil nou vir my lyk of ek uitgefigure het hoe die kar aanmekaar geplak is;1997 3.2 foorkant met engine en gearbox sowel as diff met gewone 3 reeks gatkant aangeplak met gewone 3 reeks propshaft

P

Psymon69

Guest
nico burger said:
dit wil nou vir my lyk of ek uitgefigure het hoe die kar aanmekaar geplak is;1997 3.2 foorkant met engine en gearbox sowel as diff met gewone 3 reeks gatkant aangeplak met gewone 3 reeks propshaft

Liewe vader, klink na 'n aborsie van epidermiese preporsies!:fencelook:

328-iM

New member
:nonono:Ek kan nie verstaan hoekom mense altyd karre moet opsny en maak pas op iets anders nie!!!!!

Gizmo

Banned
I don't understand what he is asking but the diff in the picture is a E36 4door M3 diff, type 210 and is 3.23:1 ratio. It won't fit any other e36...

S

SP33DYV

Guest
Gizmo said:
I don't understand what he is asking but the diff in the picture is a E36 4door M3 diff, type 210 and is 3.23:1 ratio. It won't fit any other e36...

Well, you still answered his question.:thumbs:

P

Psymon69

Guest
So its an M3 diff that wont fit properly because the car was butchered?

nico burger

New member
dit is dood korrek reg,ek kon nie verstaan wat soek die diff onder die kar en die manier hoe dit gemaak pas is nie,totdat ek agter gekom het die agterkant v die kar sowel as ''diff hanger/bracket'' is eintlik 'n gewone 3 reeks s'n

dit is meer iets v 'n aborsie as epidermiese por...........raak my engels nou op

maar vir 'n trackkar sal hy nog werk, kort nog net 'n 3.0 m3 diff dan is ek gesort

sal mndag fotos laai v my ongebore track baba

freerider

Honorary ///Member
moranor@axis said:
this thread really made me realize my Afrikaans has become terrible...

Me too, I can read it no problem but typing it or speaking is a different story

moranor@axis

///Member
Official Advertiser
freerider said:
moranor@axis said:
this thread really made me realize my Afrikaans has become terrible...

Me too, I can read it no problem but typing it or speaking is a different story

if someone speaks to me in Afrikaans i can understand easily but damn i found it hard to understand what was being said here :fencelook:

P

Psymon69

Guest
nico burger said:
dit is dood korrek reg,ek kon nie verstaan wat soek die diff onder die kar en die manier hoe dit gemaak pas is nie,totdat ek agter gekom het die agterkant v die kar sowel as ''diff hanger/bracket'' is eintlik 'n gewone 3 reeks s'n

dit is meer iets v 'n aborsie as epidermiese por...........raak my engels nou op

maar vir 'n trackkar sal hy nog werk, kort nog net 'n 3.0 m3 diff dan is ek gesort

sal mndag fotos laai v my ongebore track baba

hahaha daai het my aand gemaak! groot lanks die kant kan jy skryf "you have a choice":roflol:

As daar cage en so in kom sal dit ook nie saak maak van die welds en goed nie. good luck!

Laat hulle maar raai wat ons sê:rollsmile:

Fordkoppie

///Member
nico burger said:

Ek wou se jy moet uitkyk vir 'n 3.0L M3 se diff want dit is die kleiner casing en is LS, maar sien jy het dit klaar uit ge figure:thumbs: