zaleonardz@DentDoctor said:I just saw it, in the flesh, and it made me moist...
Sankekur said:zaleonardz@DentDoctor said:I just saw it, in the flesh, and it made me moist...
Over a straw.....dude you need help......![]()
zaleonardz@DentDoctor said:I just saw it, in the flesh, and it made me moist...
Jakkals323i said:@ Herr - call in sick dude... lol lol.can't fire you for being sick can they..
![]()
@ Cois - Not sure yet, but will be able to confirm later today though.![]()
Coisman said:Jakkals323i said:@ Herr - call in sick dude... lol lol.can't fire you for being sick can they..
![]()
@ Cois - Not sure yet, but will be able to confirm later today though.![]()
imp:
Jacques, do you need me to come and "skiet die bliksem!" thats keeping you from coming on sunday? or will you be able to convince her to join us?![]()
Jakkals323i said:Francois, lol lol lol.. nie nodig om iemand te skiet nie maar as ek die nuus so moet laat uitkom hier is dit.. Ek en my vroutjie het mos gesê ons gaan begin kyk na kleingoed.. so na al die checkups etc. en dokter sê als is ok is dit omtrent nou 2 maande en my vroutjie verwag..het die toetse gedoen en dit als is positief so dokter toe en wag net vir die bloedtoets om te confirm
![]()
Ek sal hoor wat my vroutjie sê en hoe sy voel maar 'n vriend van my mag dalk saamkom en dit is vir hom wat ek wag, ongelukkig is dit nou nie 'n BMW nie maar 'n subaru.. lol
Ek sal so bietjie later laat weet wat gaan vir wat.![]()
Coisman said:Jakkals323i said:Francois, lol lol lol.. nie nodig om iemand te skiet nie maar as ek die nuus so moet laat uitkom hier is dit.. Ek en my vroutjie het mos gesê ons gaan begin kyk na kleingoed.. so na al die checkups etc. en dokter sê als is ok is dit omtrent nou 2 maande en my vroutjie verwag..het die toetse gedoen en dit als is positief so dokter toe en wag net vir die bloedtoets om te confirm
![]()
Ek sal hoor wat my vroutjie sê en hoe sy voel maar 'n vriend van my mag dalk saamkom en dit is vir hom wat ek wag, ongelukkig is dit nou nie 'n BMW nie maar 'n subaru.. lol
imp:
:bravo: :joy: :thumbs: Good on you mate!!!!! Congrats!!!!!!!
You know this means I have to kiss you to congratulate you when I see you... :mmm:
congrates dude,boy or girl?Jakkals323i said:Coisman said:Jakkals323i said:Francois, lol lol lol.. nie nodig om iemand te skiet nie maar as ek die nuus so moet laat uitkom hier is dit.. Ek en my vroutjie het mos gesê ons gaan begin kyk na kleingoed.. so na al die checkups etc. en dokter sê als is ok is dit omtrent nou 2 maande en my vroutjie verwag..het die toetse gedoen en dit als is positief so dokter toe en wag net vir die bloedtoets om te confirm
![]()
imp:
You know this means I have to kiss you to congratulate you when I see you... :mmm:
Dankie dankie.![]()
PMSL... No tongue action allowed.. :biglol:
herr bmw said:congrates dude,boy or girl?Jakkals323i said:Coisman said:Jakkals323i said:Francois, lol lol lol.. nie nodig om iemand te skiet nie maar as ek die nuus so moet laat uitkom hier is dit.. Ek en my vroutjie het mos gesê ons gaan begin kyk na kleingoed.. so na al die checkups etc. en dokter sê als is ok is dit omtrent nou 2 maande en my vroutjie verwag..het die toetse gedoen en dit als is positief so dokter toe en wag net vir die bloedtoets om te confirm
![]()
imp:
Dankie dankie.![]()
PMSL... No tongue action allowed.. :biglol: